Aku sedihh Guysss !


Korang ! Aku nak nangisss !
Kenapa benda ni semua jadi kat aku ?!
Kenapa berat sangat dugaan ni diberikan dekat aku ?
Aku keliru ! Sangat keliruu !
Kakak F cakap , pilih jalan yg baikk !
Jangan sampai aku tersesat jauh !
Tapi masalahnya , aku tak sanggup !
Aku tak sanggup tinggalkan dia !
Aku tak sanggup nak lupakan dia !
Aku tak sanggup nak padam diri dia dari hidup aku :'(
Dia selalu bagi ayat yg buat aku gembira ,
Tapi dekat orang lain pun dia cakap macam tuu !
Apa lagi yg aku patut buat dowhh ?!
Aku dah tak tau nak buat ape lagi dah !
Aku taktau aku patut mengadu pada siapa !
Aku nak mengadu pada family , diorang tak boleh settle kan ,
Aku nak mengadu pada kawan , takut diorang menghina ,
Nak mengadu pada siapa ??
Ada abang tu ckp kat aku , "Lebih baik luahkan pada tuhan , daripada manusia"..
Tapiii . Aku rasa aku macam jahil dalam bab agama .
Aku cuma berharap kat akak tu je ,
Supaya dia dapat tunjuk jalan kebenaran kat aku :'(
Aku harap sangat sangat ! :'(
<3 Azy <3

1 comment:

gadisbibirseksi said...

ryn pon ade msalah TT^TT