Kamu yang Pertama dan Terakhir ~

Aku kenal kau , daripada capital N ,
Masa dia bagi aku facebook kau masa tu ,
Hati aku memang betul2 dah suka kat kau ,
Aku pun inbox kau time tu jugak sebab dah betul2 suka .
Kita berborak , lama lah jugak .
Lepas tu kita jadi kawan , kita selalu borak sama2 .
Lepastu aku mula beranikan diri nak terus terang .
Aku terus terang dekat kau ,
Hahaha , aku tak tau ape perasaan kau , 
Tapi aku lega sangat2 bila dah terus terang dekat kau .
Lepas tu kita still berkawan macam biasa .
Tapi aku rasa , satu tindakan aku yg paling bodoh ,
Ialah bila tak berterus terang dengan kau ,
Yang aku selalu update status pasal kau ,
Aku tak tau kenapa aku tak nak mengaku itu kau ,
Aku malu kot .
Ntah kenape aku boleh terfikir kan nama itu ,
dan bukan nama kau .
Kalau aku dapat undurkan masa ,
Aku akan undurkan kat masa tu ,
Dan terus terang lah dekat kau pasal aku punya status tu .
Sekarang , kau dah bahagia dengan dia ,
Aku pun gembira tengok kau .
So , aku akan terus tunggu kau , 
Sampai bila2 :) (Capital A)
*I give you my heart , please keep it safe*

No comments: