Jiwang-jiwang .. Hahahaha

Assalamualaikumu Warahmatullahi Wabarakaatuh
Ingin aq katekan kepada kau duhai sayangku,jangan sampai aku melihat air di matamu hanya boleh ada senyum yang menghiasi bibirmu.adakah bintang di binar matamu,adakah pelangi di sudut bibirmu dan jangan pernah kamu mengucapkan kata-kata untuk berpisah karna aku tak ingin hidup tanpamu……….
Aku memang bukan MANUSIA SEMPURNA yang bisa menahan rasa PERIH , NO body perfect . Walau semua bisa JADI APA YANG KU INGINKAN . Tapi TERBANG BERSAMAMU untuk menggapai BINTANG di langit , hanya seutas mimpi belaka . Because your love just TO NESSA . Ku mohon engkau fahamilah isi hatiku ..
Tapi Cinta Akan Lebih Menyakitkan Lagi Apabila Seseorang Yang Kamu Sayangi Tidak Tahu Apa Yang Sesungguhnya Kamu Rasakan ...Walaupun aku x hensem/cantik. aku pon ade perasaan jugakAndai kau dapat melihat hatiku .Andai saja kau dapat membaca fikiranku, Betapa ruang jiwaku penuh bayangan dirimu, Menghiasi hari-hariku, Senyum dan suaramu teduhkan jiwaku, Cintailah aku dengan kesungguhanmu  ..Mencintaimu adalah perkara terindah yg pernah berlaku dalam hidupku. .Mana mungkin aku melupakanmu seumur hidupku. Kaulah kekasihku yg pertama dan terakhir. . . =)
Maaf,ayat bercampur aduk,sebab aq amik dari fb .. =D

1 comment:

Budak Gilaa said...

Maaf,tulisan diye smad sgt,skejap kecik,skejap besar ... Hehehe,budak baru belaja